We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Baarle-Nassau, Nederland van Mark Kuijpers - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Baarle-Nassau, Nederland van Mark Kuijpers - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Mark

23 Augustus 2012 | Nederland, Baarle-Nassau

Het komt nu toch dichtbij! Maar ik ben er nu echt helemaal klaar voor; backpack en handbagage zijn gepakt en het gewicht komt gelukkig onder het maximum van 23 kilo!
Vannacht rond 3 uur zullen we al richting Dusseldorf rijden waar ik om 08.20 zal vertrekken. Via Amsterdam en Atlanta zal ik in Quito aankomen rond 22.00 lokale tijd daar. Aangezien 2 uur later Daan jarig is zullen we natuurlijk nog wel even wakker blijven om dit te vieren. Maandag begint dan het echte werk; de drie-weekse taalcursus! Ik ben benieuwd, het zal niet gemakkelijk worden schat ik.
Het was een drukke en spannende week met veel afscheid nemen van vrienden en familie. Iedereen nogmaals bedankt voor de goede wensen en leuke kaarten!

Tot het volgende reisverslag!

  • 23 Augustus 2012 - 20:29

    Pamela:

    Ha mark, eindelijk je grote, mooie, spannende reis.
    Ik wens je heel veel sterkte, wat zal jij veel meemaken. en je moet maar zo denken ja je gaat ver weg, maar je blijft gelukkig dichtbij via de moderne wereld van comp, en telefoon. en kunnen we je allemaal volgen. Geniet van het moment, en laat het over je heenkomen. ik wens je alvast een mooie trip toe, en ben zeer benieuwd naar jouw verhalen. toi toi toi. dikke knuff.

  • 23 Augustus 2012 - 21:13

    Elisabeth:

    Dat wordt een lange reis, maar de moeite waard :) Heel veel plezier!! En veel geluk met het Spaans ;)

  • 24 Augustus 2012 - 20:50

    Piet En Ria Van De Heijning :

    Hoi Mark, Ik hoorde dat je net geland bent in Amerika bij Atlanta. Wij wensen je verder een goede reis en heel veel succes met je stage ook voor je vrienden die met je meereizen. To. toi, toi en hartelijke groeten van oom Piet en Tante Ria.


  • 25 Augustus 2012 - 21:59

    Coretta:

    Hey markus,

    Ws ben je inmiddels al wel wakker en even rekenen, vlgs mij beginnen morgen je taallessen! Laat je taalknobbels rammelen...
    Ik kan me voorstellen dat je de eerste tijd gek wordt van alle indrukken die je opdoet., Nog vermoeiender ws dan flink even flink doorstappen :-))
    Hoor graag je eerste impressies.
    Alle goeds

    Aryan en Coretta

  • 25 Augustus 2012 - 22:43

    Papa En Mama:

    We zijn blij dat je goed bent aangekomen en hopen dat je er een fijne tijd gaat beleven. Succes met je spaanse cursus die maandag begint. We blijven je natuurlijk volgen en zijn in gedachten bij je.
    Veel liefs papa en mama

  • 25 Augustus 2012 - 22:43

    Papa En Mama:

    We zijn blij dat je goed bent aangekomen en hopen dat je er een fijne tijd gaat beleven. Succes met je spaanse cursus die maandag begint. We blijven je natuurlijk volgen en zijn in gedachten bij je.
    Veel liefs papa en mama

  • 25 Augustus 2012 - 22:43

    Papa En Mama:

    We zijn blij dat je goed bent aangekomen en hopen dat je er een fijne tijd gaat beleven. Succes met je spaanse cursus die maandag begint. We blijven je natuurlijk volgen en zijn in gedachten bij je.
    Veel liefs papa en mama

  • 07 September 2012 - 11:33

    Claudi:

    Beetje laat, ik loop een beetje achter geloof ik. heb net " bijgelezen" en wil je nog heel veel goeds wensen. Geniet er maar van. Liefs Claudi, die van de Atletiek ;.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 13233

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 08 Januari 2013

Stage lopen in Ecuador, Galapagos eilanden

Landen bezocht: