Stage lopen in Ecuador, Galapagos eilanden - Reisverslagen van Mark Kuijpers - WaarBenJij.nu Stage lopen in Ecuador, Galapagos eilanden - Reisverslagen van Mark Kuijpers - WaarBenJij.nu

Stage lopen in Ecuador, Galapagos eilanden

Vanuit Hogeschool HAS Den Bosch ga ik 16 weken met twee studiegenoten op stage naar de Galapagos eilanden, onderdeel van Ecuador.
De eerste drie weken zal ik een spaanse taalcursus in Quito volgen om daarna door te reizen naar de Galapagos eilanden waar ik 13 weken zal verblijven.
Ik ga hier een inventarisatie maken over welke producten er al verbouwd worden op het eiland San Christobal en welke producten momenteel geimporteerd worden. Vervolgens ga ik kijken of de geimporteerde producten niet op het eiland zelf verbouwd kunnen gaan worden zonder dat dit een negatieve invloed op de eilanden heeft.


Recente Reisverslagen:

09 Januari 2013

Terug in Nederland!

04 Januari 2013

De Jungle van Ecuador en Nieuwjaar in Quito

21 December 2012

Afsluiting Galapagos en Rondreis Ecuador

10 December 2012

Eilanden trip: dolfijnen, pinguins, haaien en meer

24 November 2012

Papi Pollo en meneer Langkous
Mark

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13198

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 08 Januari 2013

Stage lopen in Ecuador, Galapagos eilanden

Landen bezocht: